اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

روز اعلام نتایج کنکور همواره روز پر التهابی برای داوطلبان کنکور سراسری است. در این روز اگر داوطلبان با نحوه مشاهده اعلام نتایج آشنا نباشند دچار آشفتگی بیش از حد می شوند بنابراین در این مقاله مشاوران مبدا تصمیم دارند تا فرآیند اعلام نتایج کنکور  را برای داوطلبان عزیز کنکور ۹۹ شرح دهند.

جهت آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ۹۹، می توانید از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

                                                   ۹۰۹۹۰۷۶۵۶۷

                                         تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

پس از ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ داوطلبان بی صبرانه منتظر زمان اعلام نتایج کنکور سراسری هستند این زمان طبق روال سالهای گذشته نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود اما با توجه به اتفاقات رخ داده در اواخر سال ۹۸ و شیوع ویروس کرونا و تأثیر ویروس بر کنکور ۹۹ این زمان قطعا به تعویق خواهد افتاد طبق پیش بینی مشاوران مبدا زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۹ در زودترین زمان ممکن نیمه دوم شهریور ماه ۹۹ خواهد بود.لازم به ذکر است که اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیز در همین زمان خواهد بود.

لازم به ذکر است پیش تر مشاوران گروه آموزشی مبدا زمان تعویق کنکور ۹۹ را به صورت تفصیلی مورد نقد و بررسی قرراد داده اند که مطالعه دقیق آن به تمامی داوطلبان کنکور ۹۹ توصیه می شود جهت مطالعه مطلب مذکور اینجا را کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری ۹۹

هنگامی که اطلاعیه اعلام نتایج کنکور بر روی سایت و خبرگزاری ها منتشر می‌شود. مهم‌ترین موضوع برای داوطلبان در دست داشتن مدارک لازم برای مشاهده نتایج کنکور سراسری به طور عمده در وبسایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org سه راه برای مشاهده نتایج کنکور موجود است که در ذیل توضیح داده می‌شود :

راه اول

برای مشاهده نتایج کنکور از این طریق بایستی به شماره داوطلبی و شماره ملی دسترسی داشته باشد شماره داوطلبی همان شماره‌ای است که در روز کنکور سراسری بر روی صندلی داوطلبان چسبانده شده است از آنجا که اکثر داوطلبان ممکن است این شماره را به همراه نداشته باشند به همین دلیل راه اول مشاهده اعلام نتایج چندان کارآمد نیست و راه های دوم و سوم که در ذیل بیان می‌شوند بیشتر میان داوطلبان مرسوم است هر چند که توصیه مشاوران مبدا به داوطلبان برداشتن کارت داوطلبی در روز برگزاری آزمون سراسری است.

اعلام نتایج کنکور سراسری 99

 

راه دوم

در این راه علاوه بر به همراه داشتن شماره شناسنامه بایستی شماره پرونده و کد رهگیری را نیز به همراه داشته باشید لازم به ذکر است شماره پرونده کنکور سراسری و کد رهگیری در پرینت ثبت نام کنکور سراسری موجود است و به راحتی قابل دستیابی است.

راه سوم

در این راه نیز با استفاده از شماره سریال و شماره پرونده که در زمان ثبت نام کنکور استخراج کرده‌اید می توانید نتایج را مشاهده کرده و به کارنامه کنکور سراسری دست پیدا کنید. چنانچه که هیچ یک از موارد بالا را در اختیار نداشتید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانید درخواست خود را مطرح کرده و به اطلاعات شماره پرونده ویا شماره داوطلبی دست پیدا کنید. پس از اعلام نتایج کنکور ۹۹ نوبت به انتخاب رشته کنکور ۹۹ می رسد که بایستی با حساسیت هر چه تمام تر بدان پرداخته شود برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور  ۹۹ می توانید به عضویت کانال تلگرام مبدا در بیاید و یا پیج اینستاگرام مبدا را دنبال فرمائید.

همچنین ببینید

رتبه علوم آزمایشگاهی سهمیه 5 درصدی

رتبه علوم آزمایشگاهی سهمیه ۵ درصدی ایثارگران سال ۹۷-۹۸

رتبه علوم آزمایشگاهی سهمیه ۵ درصدی ایثارگران در یکی دو سال پیش حکم طلا رو …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *