اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹

اعلام نتایج کنکور دکتری شاید به اندازه اعلام نتایج کنکور سراسری و اعلام نتایج کنکور ارشد در کانون توجه قرار نگیرد اما برای فرهیختگان ورود به مقطع دکتری بسیار حائز اهمیت است، داوطلبان ورود به مقطع دکتری تخصصی دوبار تجربه فرآیند اعلام نتایج و مشاهده کارنامه کنکور سراسری را دارند اما اعلام نتایج کنکور دکتری ممکن است کمی متفاوت باشد هر چند که کلیات امر مشابه دو مقطع قبلی است، در مقاله حاضر مشاوران مبدا چگونگی این فرآیند را شرح خواهند داد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تلفنی مبدأ در خصوص این مطلب، می توانید از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

                                                   ۹۰۹۹۰۷۶۵۶۷

                                         تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹

در سال ۹۹ و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان و تعویق زمان کنکور ۹۹ بدیهی است که فرآیند اعلام نتایج کنکور دکتری نیز نسبت به سال های قبل تأخیر خواهد داشت در سال های قبل کنکور دکتری تخصصی در اسفندماه برگزار می شد اما در سال ۹۹ با توجه به شرایط موجود زمان برگزاری کنکور دکتری روز ۹ خرداد ماه تعیین شده است که داوطلبان شرکت در این آزمون بایستی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه ۹۹ نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ اقدام نمایند. بدیهی است که زمان اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹ در بهترین حالت نیمه اول تیر ماه ۹۹ خواهد بود که پس از آن داوطلبان بایستی برای انجام فرآیند انتخاب رشته کنکور دکتری ۹۹ آماده شوند.

نحوه مشاهده کارنامه اولیه کنکور دکتری ۹۹

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد داوطلبان کنکور دکتری آشنایی کامل با نحوه مشاهده کارنامه کنکور سراسری را دارند و با روش های ورود به سایت سنجش آشنا هستند اما برای کامل بودن مطلب حاضر روش های موجود برای مقطع دکتری در سال ۱۳۹۹ شرح داده می شود.

روش اول

در این روش داوطلبان با در اختیار داشتن شماره داوطلبی که در روز آزمون بر روی صندلی داوطلبان نگاشته می شود و نیز اطلاعات شخصی نظیر نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه می تواند وارد صفحه مشاهده کارنامه کنکور دکتری شوند و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

اعلام نتایج کنکور دکتری 99

روش دوم

در این روش داوطلبان بایستی علاوه بر داشتن شماره شناسنامه ،اطلاعاتی را که در هنگام ثبت نام کنکور دکتری از سایت سنجش استخراج کرده اند در اختیار داشته باشند تا بتوانند کارنامه خود را مشاهده کنند این اطلاعات در این مرحله شامل شماره پرونده می باشد.

برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور دکتری ۹۹ می توانید در کانال کنکور دکتری مبدا عضو شوید.

 

۸ نظر

  1. سلام وقتوون بخیر برای رتبه ۴ رقمی رشته تجربی ۱۴۰۰۰ تا ۱۵۰۰ هزار چ درصدایی و نیازه بزنیم؟ میخوام تربیت بدنی قبول بشم

    • مشاوران مبدأ

      سلام برای قبولی رشته تربیت در دانشگاه های درجه یک باید حدود درصدهای زیر رو کسب کنید
      ادبیات ۲۰-عربی ۲۵-دینی ۳۰-زبان ۳۰
      ریاضیات ۱۰-فیزیک ۱۰-زیست ۲۰-شیمی ۳۰
      البته دقت داشته باشین که بسته به سطح سوالات و نوع دانشگاه درصدها متغیر خواهد بود.

  2. سلام اگر دانشگاه ها امسال پذیرش بهمن برای ارشد داشته باشند ، تا چه تاریخی وقت فارغ التحصیلی از کارشناسی هست ؟۳۱شهریور ؟یا ۳۰دی؟

  3. سلام من رتبه زیرگروهم شده ۴۹٠٠ رتبه منطقم شده۵۵هزار میخاستم بپرسم اشتباهی نشده؟ اخه خیلی اختلاف هست فک کنم کمتر میشم میشه راهنماییم کنین

    • مشاوران مبدأ

      سلام کدوم زیرگروه ؟ بعضی زیرگروه ها که داوطلب کمی دارند ممکنه همچین اتفاقی رخ بده

  4. رشتمم انسانی هستش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *