اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

زمان انتشار نتایج کنکور ارشد همواره به عنوان یک زمان حیاتی برای داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد می باشد از آنجا که داوطلبان عزیز در این مقطع یکبار در مقطع کارشناسی و در هنگام انتشار نتایج کنکور سراسری تجربه چنین فرآیندی را داشته اند با مدارک لازم جهت اعلام نتایج آشنا هستند اما به هر حال ذکر مجدد آن خالی از لطف نبوده و این موضوع دغدغه مشاوران مبدا جهت نگاشتن مقاله حاضر می باشد.

جهت آگاهی از زمان دقیق انتشار نتایج کنکور ارشد ۹۹، می توانید از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

                                                   ۹۰۹۹۰۷۶۵۶۷

                                         تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد پس از آنکه فرآیند ثبت نام را انجام داده و در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می کنند بی صبرانه منتظر روز فرا رسیدن اعلام نتایج کنکور ارشد می باشند در سال ۹۹ وبا توجه به شیوع ویروس کرونا و تعویق زمان کنکور ۹۹ سازمان سنجش کشور تاریخ تعویق کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ را روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ اعلام نموده است با توجه به روال سالهای قبل حدود یک ماه تا ۵ هفته پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد تاریخ نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام می شود بنابراین برآورد تقریبی از تاریخ انتشار نتایج کنکور ارشد ۹۹ اواخر تیر ماه سال ۱۳۹۹ می باشد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

نحوه مشاهده  نتایج کنکور ارشد همانند  نتایج کنکور سراسری ۹۹ می باشد و داوطلبان عزیز جهت مشاهده کارنامه کنکور کارشناسی ارشد خود با سه راه متفاوت پیش رو هستند :

راه اول

برای مشاهده نتایج کنکور ۹۹ از این طریق بایستی به شماره داوطلبی و شماره ملی دسترسی داشته باشد. شماره داوطلبی همان شماره ای است که در روز کنکور کارشناسی ارشد بر روی صندلی داوطلبان چسبانده شده است از آنجا که اکثر داوطلبان ممکن است این شماره را به همراه نداشته باشند به همین دلیل راه اول مشاهده نتایج چندان کارآمد نیست و راه های دوم و سوم که در ذیل بیان می شوند بیشتر میان داوطلبان مرسوم است هر چند که توصیه مشاوران مبدا به داوطلبان برداشتن کارت داوطلبی در روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد است.

اعلام نتایج کنکور ارشد 99

راه دوم

در این راه علاوه بر به همراه داشتن شماره شناسنامه بایستی شماره پرونده و کد رهگیری را نیز به همراه داشته باشید لازم به ذکر است شماره پرونده کنکور سراسری و کد رهگیری در پرینت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد موجود است و به راحتی قابل دستیابی است.

راه سوم

در این راه نیز با استفاده از شماره سریال و شماره پرونده که در زمان ثبت نام کنکور استخراج کرده اید می‌توانید نتایج را مشاهده کرده و به کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دست پیدا کنید. چنانچه که هیچ یک از موارد بالا را در اختیار نداشتید از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش می توانید درخواست خود را مطرح کرده و به اطلاعات شماره پرونده ویا شماره داوطلبی دست پیدا کنید. پس از نتایج کنکور ارشد نوبت به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ می رسد که بایستی با حساسیت هر چه تمام تر بدان پرداخته شود برای اطلاع از زمان دقیق انتشار نتایج کنکور  ارشد ۹۹ می توانید به عضویت کانال تلگرام مبدا در بیاید و یا پیج اینستاگرام مبدا را دنبال فرمائید.

همچنین ببینید

انتخاب رشته ارشد

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

انتخاب رشته ارشد دارای فضای متفاوتی با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد زیرا داوطلبان …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *