کارنامه کنکور سراسری ۹۹

کارنامه کنکور سراسری به عنوان مهم ترین ابزار در انجام یک انتخاب رشته صحیح به شمار می آید همه ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری داوطلبان هنگام تحلیل کارنامه دچار مشکلاتی می شوند که آنها را در انجام دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری باز می دارد ، در مقالات قبلی عنوان شد که پس از اعلام نتایج کنکور چگونه به کارنامه برسیم ، بنابراین در مقاله حاضر به تحلیل کلیه بخش های موجود خواهیم پرداخت به منظور مطالعه مقاله مذکور می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

اطلاعات ثبت نامی و آزمونی در کارنامه کنکور سراسری

در بخش اول اطلاعات شخصی داوطلب نظیر نام و نام خانوادگی شماره پرونده و سایر اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ در سایت سنجش وارد کرده اید نمایش داده می شود تصویر زیر نشانگر اطلاعات ثبت نامی و آزمونی می باشد.

کارنامه کنکور سراسری 99

وضعیت داوطلب در انتخاب رشته کنکور سراسری

در قسمت بعدی کارنامه کنکور ۹۹ اطلاعات انتخاب رشته داوطلب نشان داده می شود در جدول اول چنانچه در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ برای شرکت در دوره های غیرانتفاعی و پیام نور اعلام آمادگی کرده باشید در این قسمت ادعای شما مشخص می گردد همچنین چنانچه متقاضی استفاده از سهمیه کارمندی در کنکور سراسری و یا سهمیه بهیاری باشید نیز در جدول اول ثبت شده است برای آگاهی از میزان تأثیر سهمیه کارمندی و سهمیه بهیاری در کنکور سراسری می توانید مقاله سهمیه های موثر در کنکور سراسری را مطالعه نمائید.در جدول دوم نیز با توجه به نمره ای که داوطلب در آزمون سراسری کسب کرده است وضعیت مجاز بودن وی به انتخاب رشته در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، دانشگاه فرهنگیان و غیرانتفاعی و… مشخص شده است. لازم به ذکر است قبل از انتخاب کد رشته های پردیس از میزان شهریه پردیس خودگردان مطلع شوید. تصویر زیر نمایانگر توضیحات بالا می باشد.

کارنامه کنکور سراسری 99

وضعیت رتبه و نمره داوطلب در کارنامه کنکور سراسری ۹۹

بخش بعدی مربوط به رتبه کسب شده داوطلب در سهمیه با اعمال تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری می باشد در این بخش با توجه به سهمیه ای که داوطلب در هنگام ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ انتخاب نموده است و با توجه به درصد دروسی که در آزمون کسب کرده است رتبه خود را مشاهده می کند جهت آشنایی با سهمیه های کنکور سراسری کلیک کنید.

کارنامه کنکور سراسری 99

در تصویر بالا رتبه در سهمیه داوطلب در زیر گروه ها مشخص شده است که با توجه به زیر گروه مورد علاقه خود بایستی فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ را انجام دهد مشاوران مبدا پیش تر نسبت به توضیح زیرگروه ها در گروه های آزمایشی پرداخته اند که جهت مطالعه آن می توانید روی لینک زیر کلیک نمائید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹

منظور از نمره کل در کارنامه نیز همان تراز داوطلب بوده لازم به ذکر است که جهت انتخاب رشته کنکور رتبه در سهمیه داوطلب ملاک است و رتبه کشوری تنها در پاره ای از موارد ایفای نقش می کند.

کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه کنکور سراسری

از آنجا که در سال های اخیر کنکور دانشگاه آزاد با کنکور سراسری ادغام شده است بنابراین کارنامه دانشگاه آزاد نیز همان کارنامه کنکور سراسری می باشد برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی طبق تصویر زیر کد دسترسی مربوطه را یادداشت نموده و در سایت azmoon.org وارد نمائید.

کارنامه کنکور سراسری 99

همچنین ببینید

رتبه اتاق عمل سهمیه 5 درصدی ایثارگران

رتبه اتاق عمل سهميه ۵ درصدی ايثارگران سال ۹۷-۹۸

رتبه اتاق عمل سهميه ۵ درصدی ایثارگران در یکی دو سال پیش حکم طلا رو …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *