کارنامه دانشگاه آزاد ۹۹

کارنامه دانشگاه آزاد با کارنامه کنکور سراسری متفاوت است هر چند که اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ اطلاعات لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در اختیار داوطلبان قرار می دهد اما کارنامه نهایی دانشگاه آزاد متفاوت با کنکور سراسری است به همبن دلیل در این مقاله نحوه آشنایی با مندرجات کارنامه  توسط مشاوران مبدا ارائه خواهد شد.

جهت آگاهی از زمان انتشار کارنامه ، می توانید از سراسر کشور با تلفن ثابت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

                                                   ۹۰۹۹۰۷۶۵۶۷

                                         تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارنامه دانشگاه آزاد، اطلاعات رتبه و تراز

در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیز همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد و اطلاعات لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه کنکور سراسری مندرج می گردد، در مقاله کارنامه کنکور سراسری به تفصیل بخش های مختلف شرح داده شد برای انجام فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد بایستی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطابق با تصویر زیر  استخراج کرده و به سایت azmoon.org وارد شوید.

کارنامه دانشگاه آزاد

جهت محاسبه وضعیت داوطلب و بررسی کد رشته های امتحانی وی نمره یا تراز داوطلب مد نظر است و بر اساس نمره کل داوطلب وضعیت وی بررسی می گردد.

زمان انتشار و نحوه مشاهده کارنامه دانشگاه آزاد ۹۹

در سال ۹۹ با توجه به شرایط پیش آمده به علت ویروس کرونا و تعویق زمان کنکور ۹۹ ، اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ و نیز انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به تعویق خواهند افتاد، طبق روال سال های قبل  در دهه آخر شهریور ماه منتشر می شد اما امسال به احتمال فراوان این تاریخ در خوشبینانه ترین حالت اواخر مهرماه خواهد بود. برای مشاهده کارنامه نیز بایستی با در دست داشتن کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کرده و وارد صفحه مشاهده شوید پس از ورود به فضای مشاهده  با تصویر زیر مواجه می شوید.

کارنامه آزاد

تصویر بالا  شامل هفت ستون می باشد در ستون اول شماره و ترتیب انتخاب های داوطلب آورده شده است در ستون دوم کد رشته های محل قبولی داوطلبان درج شده است در ستون سوم نمره کل که همان تراز داوطلبان است آورده شده و در ستون کناری آن تراز آخرین نفر قبولی در کد رشته انتخابی درج شده است و در ستون های پنج و شش نیز این سناریو برای رتبه داوطلبان تکرار شده است در ستون پایانی با عنوان توضیحات نیز ، توضیحاتی از قبیل قبولی داوطلب،دانشگاه محل تحصیل و موارد استثنایی که ممکن است مربوط به هر کد رشته محل باشد درج شده است.

همچنین ببینید

رتبه اتاق عمل سهمیه 5 درصدی ایثارگران

رتبه اتاق عمل سهميه ۵ درصدی ايثارگران سال ۹۷-۹۸

رتبه اتاق عمل سهميه ۵ درصدی ایثارگران در یکی دو سال پیش حکم طلا رو …

۲ نظر

  1. ستون اخر (توضیحات)که خالی هست یعنی چی؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *